Punkalaitumen seurakunta hakee

Kausityöntekijää noin 6 kuukauden ajaksi (huhtikuu - lokakuu).

Työtehtäviin kuuluu hautausmaan, rakennusten ja piha-alueiden hoito- ja kunnossapitotyöt sekä seurakunnan hoidossa olevien hautojen hoito. Kausityöntekijä osallistuu tarvittaessa myös erityistehtäviin, kuten haudankaivuuseen liittyviin asioihin, kasvinsuojeluun tai työvälineiden huoltoon. Hän toimii kesätyöntekijöiden esimiehenä. Kausityöntekijä toimii seurakuntamestarin vapaapäivinä ja lomien ajan hänen sijaisenaan (pois lukien suntion työt). Työ sopii esimerkiksi puutarha- tai kiinteistöalan koulutuksen saaneelle tai alan työkokemusta muuten hankkineelle. Eduksi katsotaan hautaustoimen toimintaympäristön tuntemus, koneiden ja laitteiden käyttötaito sekä valmiudet työskentelyyn itsenäisesti ja ryhmässä. Edellytämme itsenäistä työotetta, tuloksellista työskentelyä, täsmällisyyttä, kykyä fyysiseen ulkotyöhön sekä yhteistyökykyä. Palkkaus on KirVESTESin mukainen, vaativuusryhmä T2, mahdollinen kokemuslisä huomioidaan. Viikkotyöaika on 37,5 tuntia. Noudatamme kuukauden koeaikaa. Valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Hae kausityöntekijäksi 14.2.2024 mennessä. Haastattelut toteutetaan viikolla 8.

Voit hakea meille töihin toimittamalla hakemuksen osoitteeseen:

Punkalaitumen seurakunta
31900 PUNKALAIDUN

tai sähköpostilla outi.uusi-kouvo@evl.fi

Hakemusten perusteella osa hakijoista kutsutaan haastatteluun.

Lisätietoja antavat tarvittaessa seurakuntamestari Juha Härmä 040-8048 818 ja talouspäällikkö Outi Uusi-Kouvo 040-8048 811