Sivun pääkuva. Ukulelen soittaja, nuottitelineellä on lauluvihko.

Musiikki

”Minä laulan kiitosta Herralle, Hän pitää minusta huolen!” (VK 763)

Luterilainen kirkkomme on lauletun Sanan kirkko. Musiikki on kiinteä osa seurakunnan arkea ja juhlaa, se syventää luettua Sanaa, hoitaa, kantaa, iloitsee, suree, tukee, virkistää, rauhoittaa ja antaa tilaa omille ajatuksille.

”Joka laulaa, rukoilee kahdesti” totesi jo 300-luvulla elänyt kirkkoisä Augustinus.

Punkalaitumen seurakunnassa toimii kaksi kuoroa, jotka osallistuvat ja avustavat kirkkovuoden tapahtumissa. Lisäksi teemme yhteistyötä alueen muiden musiikkitoimijoiden kanssa. Kirkkomme erinomainen akustiikka mahdollistaa myös tyylillisesti monenlaiset konsertit.

Kuorojen toiminnasta löydät lisätietoa oheisista linkeistä:

Oletko kiinnostunut osallistumaan johonkin projektiin? Haluaisitko joskus soittaa tai laulaa jossain yksittäisessä tilaisuudessa? Onko sinulla konserttiehdotuksia? Haluatko antaa palautetta musiikkia koskevista asioista? Ota yhteyttä Sari-kanttoriin, yhteystiedot löydät tämän sivun oikeasta alareunasta.

Löydät alla olevasta tapahtumakalenterista niin tulevat konsertit kuin säännöllisesti kokoontuvat musiikilliset ryhmät.

Klikkaamalla tapahtumaa pääset lukemaan lisää.

Kanttori Sari Mäkinen istuu flyygelin vieressä.
Kuva: Hanna-Mari Kamppikoski

Kanttori
31900 Punkalaidun

Viimeinen virassaolopäivä 22.3. 2024. Siirtyy sen jälkeen toisen srk:n palvelukseen.