Lankakeriä ja sukkapuikkoja.

Säännöllisesti kokoontuvia ryhmiä

Aikuisten toiminta on avointa kaikille ja mukaan voi tulla kesken toimintakaudenkin. Lisätietoa voi kysyä toiminnasta vastaavalta työntekijältä tai vapaaehtoiselta.

Naisten raamattupiiri - joka toinen maanantai klo 14 srk-talolla

Joka toinen maanantai kokoontuvassa raamattupiirissä tutustutaan Raamattuun yhdessä sekä kahvitellaan mukavassa ilmapiirissä. Yhteyshenkilö diakonissa  Jaana Pyykkö.

Pappilan puikot - joka kolmas keskiviikko klo 18 srk-talolla

Puikot heiluvat aina yhdessä päätetyn projektin kimpussa. Villasukkia eskareille, tonttuaskartelua myyjäisiin, kaulahuiveja vanhuksille... Ota puikot mukaan ja istu piiriin. Yhteyshenkilö diakonissa Jaana Pyykkö.

Torstaikerho

Kerran kuussa seurakuntatalolla järjestetään eläkeläisille Torstaikerho, joka alkaa kello 13 yhteisellä kahvittelulla. Alkuhartauden jälkeen lauletaan virsiä ja muita hengellisiä lauluja sekä nautitaan eri teemojen mukaan suunnittellusta ohjelmasta. Lisätietoja kerhosta antaa diakonissa Jaana Pyykkö.

Arkilounas

Kerran kuussa torstaina seurakuntatalolla on tarjolla huokeahintainen lounas kello 11-13 välisenä aikana. Ruokailu alkaa yhteisellä rukouksella ja jälkiruuaksi on mahdollisuus nauttia kuppi kahvia.

Lounaan hinta 5 €, työttömät 2€.

Tapahtumakalenterista alapuolella löydät tulevia tapahtumia.

Klikkaamalla pääset lukemaan tarkempia tietoja tilaisuudesta.

Diakonissa
31900 Punkalaidun

Diakoniatoimisto avoinna ma ja to klo 9-11. Muina aikoina ajanvarauksella.