Lapsille ja lapsiperheille

Haluatko olla mukana seurakunnassa osallistujana ja tekijänäkin? Yhdessä tehden saamme toiminnasta monipuolista ja sellaista, mitä sen halutaan olevan. Ota yhteyttä mikäli haluat mukana toteuttamassa kerhoja tai tapahtumia.

Seurakuntatalon ja kirkon ympäristöstä löytyy aika ajoin erilaisia rastiratoja, jotka sopivat niin perheen pienimille kuin isompien kanssa yhdessä tehtäviksi. Rasteja ilmestyy paikoilleen ympäri vuotta varsinkin erilaisten juhlien tienoilla. Kannattaa siis käydä katsomassa!

Haluaisitko postia seurakunnalta? Kirjepyhiksessä lapset saavat 5-6 kertaa vuodessa mukavaa luettavaa ja pientä puuhaa kotiin kannettuna. Ilmoita lapsen nimi, osoite ja syntymävuosi kasvatuksen Leenalle.

MusaMuksut leikittää ja laulattaa perheen pienimpiä kerran kuussa Sari-kanttorin johdolla. Kevään Musamuksujen ohjelman löydät linkin takaa.

Lue lisää klikkaamalla linkkiä:

MusaMuksut

Kouluikäiset

Tervetuloa Pappilan metsäpolulle!

Metsäpolku alkaa Pappilan parkkipaikan vierestä ja päättyy Pappilan takapihalle suuren tammen lähistölle.

Noin puolen kilometrin merkitty polku kiemurtelee vanhan metsän ikikuusten ja mustikkamättäiden lomitse. Matkan varrella on myös kosteita paikkoja, hakkuuaukean reunaa, maahan kaatuneita, osittain jo maatuneita puita ja suuria haapoja, joiden latvat kurkottelevat kohti taivaita. Taukopaikan penkeillä on hyvä kaivaa eväät repusta.

Metsäpolulta löytyy kahdeksan rastipistettä. Uudet rastit valmistuvat kesäkuun 2022 aikana, kun polun  kunnostus on saatu valmiiksi.

Vanha metsä on monen eläimen ja kasvin koti. Kunnioitathan metsän asukkaita, älä roskaa kaunista luontoa, äläkä tuhoa luomakuntaa.

Leena kipparoi Kirkkovartissa.

Vs. kasvatustyöntekijä 1.1 - 31.5. 2024