Merkkipäivämuistamiset

1 ja 3 vuotta täyttäviä muistetaan syntymäpäiväkortilla.

4  ja  10 vuotta täyttäville järjestetään syntymäpäiväjuhlat vuosittain. Juhlien aikana leikitään, lauletaan ja herkutellaan. Jokainen kyseisen vuoden aikana 4 tai10 vuotta täyttävä seurakunnan jäsen saa kutsun kotiinsa.

75 80 ja  85 vuotta täyttävät seurakunnan jäsenet kutsutaan yhteiseen juhlaan, johon lähetetään oma kutsu. Henkilökohtainen onnittelukäynti on myös mahdollinen niin erikseen sovittaessa. Syntymäpäivän viettäjä tai lähiomainen voi olla yhteydessä seurakuntaan ennen merkkipäivää.

9194 vuotta täyttäviä käydään onnittelemassa niin toivottaessa.

90 ja 95 vuotta täyttäviä ja sitä vanhempia Punkalaitumen seurakunnan jäseniä käydään onnittelemassa henkilökohtaisesti, ellei toisin sovita. Ennen käyntiä seurakunnasta otetaan yhteyttä puhelimitse. Syntymäpäivän viettäjä tai lähiomainen voi olla yhteydessä seurakuntaan ennen merkkipäivää.

Sydän hienolla matolla.

Yhteystiedot: