Perhetyö

Punkalaitumen seurakunnan perhetyö on työmuotona aivan uusi. Seurakunnan työntekijät kohtaavat perheitä monenlaisissa juhlissa ja seurakunnan tilaisuuksissa. Haluamme olla lähellä punkalaitumelaisia perheitä heidän iloissaan ja suruissaan.

Avoin päiväkerho on monelle jo tuttu ja läheinen tapa kohdata toisia perheitä. Myös erilaiset perhekirkot sekä leiripäivät ovat hyvin löytäneet paikkansa seurakunnassamme.

Perhetyöstä vastaa Maarit Huuskonen ja häneen voit olla rohkeasti yhteydessä. Hän tekee myös kotikäyntejä perheiden luo. Voit ottaa häneen yhteyttä, jos haluat että luonasi tullaan käymään. Perhetyön pappina toimii Minna Rahko. Myös erilaisia ideoita otamme mielellämme vastaan niin voimme kehittää eteenpäin tätä työtä. Olet sydämelliseti tervetullut perhetyön tilaisuuksiin!