MusaMuksut

keskiviikkoisin srk-talolla

klo 9.30-10.00

Keväällä 2024 seuraavasti: 21.2, 20.3, 24.4 ja 22.5.

Sarin ja Henriettan vetämä MusaMuksut perheen pienimmille. Tervetuloa mukaan laulamaan ja leikkimään!

MusaMuksut

MusaMuksut on alle kouluikäisten oma musakerho, joka kokoontuu Punkalaitumen srk-talolla. Saatamme olla myös kirkossa ja keväällä ulkona. Näistä ilmoitetaan erikseen.

1-3 -vuotiaat osallistuvat oman aikuisen kanssa, 4-6 -vuotiaat voivat tulla joko yksin tai oman aikuisen kanssa.

Mitä MusaMuksuissa tehdään? Lauletaan, ihmetellään, tanssitaan, soitetaan, tutkitaan, kuunnellaan, etsitään ja katsellaan. Kirkko on merkillinen paikka ja siellä voi tehdä kaikenlaisia kivoja ja jänniä asioita.

MusaMuksut on ilmainen ryhmä ja se on tarkoitettu just Sinulle! Vetäjinä ovat kanttori, lastentarhanopettaja Sari Mäkinen ja keväällä 2024 vs. kasvatustyöntekijä Henrietta Saarinen. Heiltä saa myös lisätietoja MusaMuksuista.

Vs. kasvatustyöntekijä 1.1 - 31.5. 2024
31900 Punkalaidun