Punkalaitumen Metsänkävijät (PuMe)

Partiolippukunta Punkalaitumen Metsänkävijät on toiminut vuodesta 1985 lähtien ja on sekalippukunta, jossa siis tytöt ja pojat toimivat yhdessä. Punkalaitumen seurakunta on toiminut lippukunnan taustayhteisönä ja tarjoaa partiolle muun muassa toimitilat Pappilan pihapiiristä. Tämän lisäksi nuorisotyönohjaaja toimii partion ja seurakunnan yhteyshenkilönä eli seppona. Tällä hetkellä partiotoiminta kaipaa kipeästi lisää vapaaehtoisia nuoria ja aikuisia toimimaan partiojohtajina. Ota siis reippaasti yhteyttä, jos partio kiinnostaa - koskaan ei ole liian myöhäistä olla partiolainen!

Partioryhmät syksyllä 2017

Partiopäivä on torstai ja samaan aikaan kokoontuu kaksi eri ryhmää:

klo 15.45-17 Tarpojat (12-15v.)

klo 16-17 Sudenpennut (7-9v.)

Kokoontumispaikka on kololla, Pappilan pihapiirin ulkorakennus. Jokaiseen partioiltaan kannattaa varustautua säänmukaisella liikunnallisella varustuksella, sillä liikumme metsässä, askartelemme, nikkaroimme ja touhuamme paljon kaikenlaista. Oma juomapullokin voi olla hyvä ottaa mukaan, sillä tohinasta saattaa tulla jano. Talven pimeiden iltojen koittaessa jokaisella partiolaisella tulee olla kunnollinen heijastin, sillä Pappilan piha on vilkasliikenteinen!

Metsänkävijöiden partiohuivi

Haluatko liittyä partioon?

Jokaisella lippukunnalla on oma linkkinsä, jota käyttämällä pääsee helposti rekisteröitymään kyseisen lippukunnan jäseneksi. PuMen toiminnassa mukana oleminen ei vaadi partion jäsenyyttä, mutta vakuutusten ja piirin järjestämien tapahtumien vuoksi jäsenyys on suositeltavaa. Käyttämällä oheista linkkiä pääset helposti ilmoittamaan tietosi jäsenrekisteriin.

https://kuksa.partio.fi/kotisivut/jasenhakemus.aspx?id=9999672Linkki avautuu uudessa välilehdessä