Musiikkia seurakunnassamme

Musiikki, laulaminen, soittaminen ja musiikin esittäminen on aina ollut keskeinen osa seurakunnan elämää. Musiikki voi ilmaista tunteita, joita voi olla vaikea pukea sanoiksi. Musiikki johdattaa ihmistä Jumalan eteen ja tukee uskon elämistä todeksi.

Punkalaitumen seurakunnassa musiikki on vahvasti mukana jumalanpalveluksissa, toimituksissa, erilaisissa tilaisuuksissa, konserteissa, kaikenikäisten ryhmätoiminnassa sekä tietysti kuoroissa. Kutsumme sinua kuuntelemaan musiikkia ja hiljentymään sävelten avulla. Kutsumme sinua myös laulamaan yhdessä kanssamme erilaisissa tilaisuuksissa. Olet tervetullut mukaan kuoroihin tai antamaan musiikilliset lahjasi yhteiseen käyttöön esimerkiksi jumalanpalveluksen toteuttamisessa.