On hienoa olla Täyskymppi!

Seurakunta järjestää vuosittain Pappilassa 10-vuotiaille omat syntymäpäiväjuhlat.

Juhlien aikana leikitään, lauletaan, herkutellaan ja riemuitaan merkkipäivästä yhdessä muiden samanikäisten kanssa. Jokainen kyseisen vuoden aikana 10-vuotta täyttävä kutsutaan juhliin kotiin postitettavalla kutsulla, jossa on ohjeet ilmoittautumiseen.

Kymppisynttäreitä juhlitaan taas!

Kaikkia punkalaitumen kymppivuotiaita kutsutaan juhlimaan tänä vuonna teemalla "Onks Marttii näkyny?". Kirkon juhlavuoden kunniaksi Pappilaan pystytetään erilaisia rastipisteitä niin sisälle kuin ulos ja juhlat huipentuvat tietysti makoisiin tarjoiluihin. Perinteen mukaan juhlivasta ikäluokasta otetaan yhteiskuva, joka julkaistaan ainakin täällä seurakunnan kotisivuilla.

Kymppisynttärit su 10.9. klo 16-18 Pappilassa. Ilmoittautuminen tapahtuu kotisivujemme kautta 6.9. mennessä!

Pappila
Nuortentila Vintti