Muistolehto

Alahautausmaan Huittisten puoleisella reunalla on hautausmaamme sirottelualue. Sirottelu voidaan suorittaa vain sulan maan aikana. Talvella seurakunta huolehtii uurnan säilyttämisestä siihen saakka kunnes sirottelu voidaan suorittaa.

Muistolehdoissa ja sirottelualueella ei ole erillisiä muistomerkkejä tai nimikilpiä. Kynttilät ja kukat voidaan tuoda muistokivelle. Vainajan tiedot voidaan sijoittaa yhteiseen muistokiveen. Muistolaatalle on määritelty laatu-, koko- ja tekstimallit, jotka näkyvät tästä liitteestä.

Muistolaatta tilataan kirkkoherranvirastosta ja sen hinta on toimittajan kulloinenkin hinta lisättynä 20,00 euron tilauskuluilla. Hinta pitää sisällään laatan kaiverruksen sekä sen kiinnittämisen muistokiveen.

muistolehto, muistelukivi
Muistolehto, muistelukivi