Punkalaitumen Kirkkokuoro ry.

Punkalaitumen Kirkkokuoro on toiminut jo 100 vuotta ja toimii edelleen vireästi. Arvokkaita satavuotisjuhlia vietettiin syksyllä 2015. Kirkkokuoron ohjelmistoon ovat kuuluneet niin perinteinen suomalainen kirkkokuoro-ohjelmisto kuin uudempi hengellinen musiikkikin.

Kirkkokuorossa laulaa tällä hetkellä kymmenkunta laulajaa, ja uusia laulajia toivotaan mukaan! Harjoitukset ovat torstaisin klo 18.30-20 Pappilassa, ja niihin kuuluu mukavaa yhdessäoloa, äänenavaus ja lämmittely, sekä laulujen harjoittelua.

Kirkkokuoro esintyy useita kertoja vuodessa seurakunnan jumalanpalveluksissa ja osallistuu messuihin ja muihin juhlatilaisuuksin, esimerkiksi pyhäinpäivänä ja jouluna. Kirkkovuoden suuret juhlat koetaan yhdessä laulun sävelin!

"Veisatkaa vuoroin, veisatkaa vuoroin

kanteleitten kanssa

nyt yhteen ääneen hänen kiitostansa

hänen kiitostansa.

Hän viisas on ja suuri voimassansa.

Kiittäkää Herraa, kiittäkää Herraa!"

(VK 324:2)