Jalkahoitotarjouspyyntö

Punkalaitumen seurakunta pyytää rekisteröityneiltä terveydenhuollon ammattilaisilta tarjouksia jalkahoidoista. Vanhusrahaston työryhmä valitsee erillisten hakemusten perusteella noin 30 asiakasta, joille kullekin voidaan antaa kaksi hoitokertaa vuoden 2018 aikana.  Avustushakemukset käsitellään joulukuun puoleen väliin mennessä.

Jalkahoitaja sopii kunkin asiakkaan kanssa hoidon ajankohdasta ja samalla ilmoittaa siitä seurakunnan diakonissalle (040- 8048814). Jalkahoitojen antopaikkana on pääsääntöisesti asiakkaan koti.

Valintakriteerinä käytetään ensisijaisesti hintaa/hoitokerta, joka sisältää kaikki kustannukset (mm. työn, aineet ja välineet, matkakulut). Tarjoushinta ilmoitetaan mahdollisella arvonlisäverolla lisättynä. Seurakunta ei maksa erillisiä laskutuslisiä. Voidaan valita 1 tai 2 jalkahoitajaa. Tasahintatilanteessa ratkaisee arpa.

Seurakunta lähettää jalkahoitoasiakkaille asiakastyytyväisyyskyselyn.

Tarjousten tulee olla perillä 15.10.2017 mennessä  osoitteella:

Punkalaitumen seurakunta, Vanhusrahasto, Kostilantie 67, 31900 PUNKALAIDUN

tai sähköpostilla punkalaidun.srk@evl.fi

Lisätietoja tarjouspyynnöstä antaa diakonissa Jaana Pyykkö (040-8048814)

Alla olevasta liitteestä löytyy tarjouslomake.

Tarjouslomake

Diakonissa
31900 Punkalaidun

Diakoniatoimisto avoinna ma ja to klo 9-11. Muina aikoina ajanvarauksella.